hamburger Drukuj Ulubione

Definicja rezerwacji

      Brak komentarzy do Definicja rezerwacji

Reservis to nie tylko kalendarz – dajemy Ci wiele możliwości i ustawień dzięki którym zarządzanie terminami wizyt klientów w Twojej firmie będzie bezproblemowe. A ty będziesz miał czas na inne sprawy.

Podstawową funkcjonalnością reservis zawsze pozostaną rezerwację. A więc czym jest rezerwacja?

Rezerwacja jest zapisem wizyty klienta w twojej firmie zawierającym:

  • godzinę rozpoczęcia i zakończenia wizyty i czasem jej trwania wynikającym z tych terminów,
  • usługę której wykonania zażyczył sobie klient,
  • pracownika który ma zrealizować wizytę klienta,
  • dane klienta który zamówił wizytę.

Dodatkowo, rezerwacja może zawierać:

  • cenę wizyty,
  • etykietę rezerwacji która pomoże pracownikowi obsłużyć klienta,
  • odpowiedzi na dodatkowe zagadnienia których potrzebujesz do prawidłowego zrealizowania usługi  
  • komentarz który może wskazywać na co pracownik ma zwrócić szczególną uwagę.



Dodawaniem rezerwacji rządzi kilka zasad. Jedną z nich są elementy obowiązkowe jakie musi zawierać każda wizyta niezależnie do tego czy zostanie dodana przez salon czy online przez klienta. Są to:

  • dane klienta,
  • nazwa usługi,
  • czas trwania usługi.

Wszystkie inne informacje są elementami dodatkowymi, które możesz ale nie musisz wypełnić.

Klienci którzy rezerwują wizytę online w Twojej firmie, mogą to zrobić tylko w przyszłości, w godzinach w których dostępni są Twoi pracownicy. Pracownicy mogą to zrobić zawsze, jednak o tym czy dana osoba może zapisać wizytę:

  • w czasie wolnym od pracy,
  • w czasie przeszłym – czyli takie dla których czas realizacji już upłynął,
  • w kalendarzu innych pracowników,
  • z usługą wykraczająca poza kwalifikacje pracownika,

zależy od uprawnień pracownika. Uprawnienia te są definiowane w trakcie tworzenia konta pracownika w reservis.