Reservis to nie tylko kalendarz – dajemy Ci wiele możliwości i ustawień dzięki którym zarządzanie terminami wizyt klientów w Twojej firmie będzie bezproblemowe. A ty będziesz miał czas na inne sprawy.
Podstawową funkcjonalnością reservis zawsze pozostaną rezerwację. A więc czym jest rezerwacja?
Rezerwacja jest zapisem wizyty klienta w twojej firmie zawierającym:
- godzinę rozpoczęcia i zakończenia wizyty i czasem jej trwania wynikającym z tych terminów,
- usługę której wykonania zażyczył sobie klient,
- pracownika który ma zrealizować wizytę klienta,
- dane klienta który zamówił wizytę.
Dodatkowo, rezerwacja może zawierać:
- cenę wizyty,
- etykietę rezerwacji która pomoże pracownikowi obsłużyć klienta,
- odpowiedzi na dodatkowe zagadnienia których potrzebujesz do prawidłowego zrealizowania usługi
- komentarz który może wskazywać na co pracownik ma zwrócić szczególną uwagę.
Dodawaniem rezerwacji rządzi kilka zasad. Jedną z nich są elementy obowiązkowe jakie musi zawierać każda wizyta niezależnie do tego czy zostanie dodana przez salon czy online przez klienta. Są to:
- dane klienta,
- nazwa usługi,
- czas trwania usługi.
Wszystkie inne informacje są elementami dodatkowymi, które możesz ale nie musisz wypełnić.
Klienci którzy rezerwują wizytę online w Twojej firmie, mogą to zrobić tylko w przyszłości, w godzinach w których dostępni są Twoi pracownicy. Pracownicy mogą to zrobić zawsze, jednak o tym czy dana osoba może zapisać wizytę:
- w czasie wolnym od pracy,
- w czasie przeszłym – czyli takie dla których czas realizacji już upłynął,
- w kalendarzu innych pracowników,
- z usługą wykraczająca poza kwalifikacje pracownika,
zależy od uprawnień pracownika. Uprawnienia te są definiowane w trakcie tworzenia konta pracownika w reservis.