![](https://help2.reservis.pl/wp-content/uploads/2022/03/image-288.png)
w którym zdecydujesz czy powiadomienia mają być wysyłane mailem czy sms. Treść wiadomości dostosujesz tylko wtedy gdy dany kanał wysyłki jest włączony. Kliknij dostosuj treść i już możesz modyfikować powiadomienie
![](https://help2.reservis.pl/wp-content/uploads/2022/03/image-289.png)
W treść powiadomienia mailowego wstaw elementy które automatycznie zawsze zapewnią poprawność wiadomości np. jeżeli wstawisz pole początek rezerwacji w treści wiadomości zawsze będzie informacja dotycząca godziny rozpoczęcia rezerwacji z którą dana wysyłka jest związana.
Ważne – jeżeli w treści wiadomości nie wstawisz żadnych automatycznych elementów np. dane rezerwacji wiadomości które będzie wysyłał system będą nieprawidłowe lub niepełne. Zadbaj szczególnie o te elementy.
![](https://help2.reservis.pl/wp-content/uploads/2022/03/image-290.png)
Zawsze możesz sprawdzić jak powiadomienie będzie wyglądać
![](https://help2.reservis.pl/wp-content/uploads/2022/03/image-291.png)
W ten sam sposób dostosujesz ustawienia powiadomień które mają być wysyłane sms.
![](https://help2.reservis.pl/wp-content/uploads/2022/03/image-292.png)
W tej samej sekcji i w identyczny sposób ustawisz powiadomienie wysyłane w przypadku dodania rezerwacji zgłoszonej oczekującej na akceptację – a więc takiej którą dodaje klienta ale firma musi potwierdzić możliwość jej wykonania.