![](https://help2.reservis.pl/wp-content/uploads/2022/03/image-293.png)
Kliknij i otwórz okno edycji powiadomienia. Możesz całkowicie zrezygnować z wysyłki przypomnień przed rezerwacją wybierając nie kontaktuj się z klientami przed rezerwacją lub dostosować przypomnienie.
![](https://help2.reservis.pl/wp-content/uploads/2022/03/image-294.png)
![](https://help2.reservis.pl/wp-content/uploads/2022/03/image-295.png)
Możesz ustawić ile czasu przed wizytą twoi klienci dostaną przypomnienie. Standardowo, przypomnienie ustawione jest na 24 godziny, masz do dyspozycji jednak inne możliwości: 6, 12, 48 lub 72 godziny.
Pod zaznaczonym powiadomieniem rozwiń ”dostosuj treść” a następnie napisz taką treść jaką chcesz żeby otrzymywali klienci. Nie zapomnij u poprawnym zdefiniowaniu zmiennych elementów powiadomienia np. danych rezerwacji, które mają być indywidulane dla każdej wizyty, do której będzie wysyłane przypomnienie.
![](https://help2.reservis.pl/wp-content/uploads/2022/03/image-296.png)
![](https://help2.reservis.pl/wp-content/uploads/2022/03/image-297.png)
Nie zapomnij o zatwierdzeniu zmian.