- reservis centrum pomocy - https://wiki.reservis.pl -

Definicja rezerwacji

Reservis to nie tylko kalendarz – dajemy Ci wiele możliwości i ustawień dzięki którym zarządzanie Twoją firmą będzie łatwiejsze i bezproblemowe. A ty będziesz miał czas na inne sprawy.

Podstawową funkcjonalnością Reservis pozostają jednak rezerwację. Czyli czas jaki poświęcasz klientom.  

Rezerwacja jest zapisem wizyty klienta w twojej firmie zawierającym:

Dodatkowo, rezerwacja może zawierać:

Dodawaniem rezerwacji rządzi kilka zasad. Jedną z nich są elementy obowiązkowe jakie musi zawierać każda wizyta niezależnie do tego czy zostanie dodana przez salon czy online przez klienta. Są to:

Wszystkie inne informacje są elementami dodatkowymi, które możesz ale nie musisz wypełnić.

Klienci którzy rezerwują wizytę online w Twojej firmie, mogą to zrobić tylko w przyszłości, w godzinach w których dostępni są Twoi pracownicy. Pracownicy mogą to zrobić zawsze, jednak o tym czy dana osoba może zapisać wizytę:

zależy od uprawnień pracownika [1]. Uprawnienia te są definiowane w trakcie tworzenia konta pracownika w reservis.

W kalendarzu widzisz wszystkie wizyty – zarówno te które sam wprowadziłeś jak i te dodane online przez Klienta. Jeżeli świadczysz usługi w kilku miejscach już na pierwszy rzut oka zobaczysz gdzie dana wizyta ma być wykonana – informuje o tym kolorowa kropka w lewym górnym rogu rezerwacji.

Kolor: 

– jasny niebieski oznacza rezerwacje online 
– granatowy oznacza rezerwacje w firmie
– granatowy oznacza rezerwacje w firmie