hamburger Drukuj Ulubione

Dane Klientów

      Brak komentarzy do Dane Klientów

Bezpieczeństwo danych klientów 

Wszystkie dane – w tym dane klientów – które masz w reservis są wyłącznie Twoją własnością. Zapewniamy pełną zgodność z wymogami ustawy o ochronie danych osobowych oraz RODO.

Kwestie bezpieczeństwa oraz poufności Twoich danych są dla nas priorytetem: wszystkie dane są przechowywane w największej na świecie chmurze serwerowej AWS z certyfikatami bezpieczeństwa ISO/IEC 27001. Dane chronione są wielostopniowymi zabezpieczeniami oraz codziennymi kopiami zapasowymi.


Jakie dane muszę zbierać


To zawsze Ty decydujesz jakie dane są niezbędne a tym samym jakie informacje musi podać klient który zapisuje się do Ciebie na wizytę.  W trakcie zakładania firmy domyślnie ustawiliśmy jako obowiązkowe:

  • imię i nazwisko klienta
  • numer telefonu
                           

W każdej chwili możesz te dane zmodyfikować. Sprawdź jak to zrobić.


Dlaczego warto zbierać dane klientów? Przede wszystkim dlatego że dzięki temu budujesz pozytywne relacje z klientami Twojej firmy  – dzięki danym kontaktowym będziesz miał możliwość poinformowania klienta np. o tym że masz awarię w firmie i zaproponujesz mu nowy termin wizyty. Dzięki temu Klient będzie się czuł dla Ciebie ważny i Twoja firma nie straci z powodu zdarzeń na które nie miałeś wpływu.

Możesz także wysyłać przypomnienia o wizycie – czy to w formie sms czy emaila czy też potwierdzenia dzięki którym klient będzie miał pewność że wizyta została dodana.

Zgody jakie muszę uzyskać od klienta

Klient podając swoje dane kontaktowe: numer telefonu, email zgadza się na ich przetwarzanie na potrzeby związane z planowaną wizytą. Możesz więc wysyłać do klienta powiadomienia z nią związane, przypomnieć mu o terminie wizyty czy też skontaktować się żeby ją odwołać. Tak się dzieje również przy każdej kolejnej wizycie na którą zapisze się klient.

Jeżeli jednak chcesz wysyłać klientowi informacje o nowych promocjach w swojej firmie musisz poprosić go o zgodę. Nie musisz zbierać papierowych dokumentów – zgodę zaznaczysz w reservis a system będzie pamiętał o tym za ciebie. Zgodę na kontakt marketingowy wprowadzisz z okna dodawania rezerwacji, wykorzystując możliwość dodania nowego klienta lub edycję dane klienta już istniejącego

a następnie włączając zaznaczając wyrażenie przez klienta zgody na kontakt.

Zgodę marketingową wyrażoną przez Klienta zaznaczysz również na jego karcie:

Warto również wiedzieć, że klient dodając rezerwację online może w każdej chwili wyrazić zgodę marketingowa lub ją wycofać.