hamburger Drukuj Ulubione

Dodawanie, edycja i usuwanie klienta

Masz kilka sposobów dodania klienta do swojej bazy. Zapiszesz nowego klienta w trakcie dodawania rezerwacji. Aby to zrobić, otwórz okno dodawania rezerwacji a następnie skorzystaj funkcji nowy klient

Korzystając z tej możliwości wprowadzisz podstawowe dane jakie są wymagane w twojej firmie – zobacz jak ustawić dane jakich potrzebujesz do rezerwacji. 

Dodaj klienta – dane automatycznie dopiszą się do Twojej listy oraz wstawią się do rezerwacji które dodajesz.
Pozostałe informacje dotyczące klienta możesz wypełnić później. 

Możesz również dodać klienta bezpośrednio na liście klientów. 

Poza wpisaniem imienia i nazwiska klienta oraz danymi kontaktowymi masz do dyspozycji:

                  – możliwość dodania klienta do listy ulubionych klientów – wystarczy że klikniesz serduszko
                  – załączenie zdjęcia klienta – pamiętaj, że w określonych przypadkach musisz uzyskać zgodę klienta – zdjęcie będą widzieć również twoi współpracownicy
                  – wybór płci klienta
                 –  oznaczenie zgody klienta na kontakt marketingowy
                 – charakterystykę czyli opis klienta          
                 – adres oraz datę urodzenia klienta – te pola otworzysz klikając więcej na karcie klienta.

Pamiętaj, że dane które wprowadzisz, widzisz Ty i Twoi pracownicy oraz w ograniczonym zakresie Twój klient – klient widzi te dane których wymagasz w trakcie dodawania rezerwacji np. imię i nazwisko, numer telefonu lub adres email.

W każdej chwili możesz edytować dane już wprowadzone – aby przejść w tryb edycji danych otwórz kartę wybranego klienta i kliknij przycisk zmień.

Dane kontaktowe klienta zmienisz również bezpośrednio na rezerwacji klienta. W oknie edycji lub dodawania rezerwacji – ale dopiero po tym jak wskażesz klienta – wybierz możliwość zmiany klienta tj. przycisk zmień:

a następnie zmień dane na poprawne

i zatwierdź wprowadzone zmiany. Zmiany zapiszą się automatycznie zarówno na liście klientów jak i na jego rezerwacjach – tych oczekujących na realizację.

Jeżeli wprowadziłeś omyłkowo dane klienta lub z jakichś innych powodów chcesz usunąć wpis w swojej bazie zrobisz to wykorzystując listę rozwijalną na liście klientów

ub bezpośrednio z karty klienta

Pamiętaj, że usuwając klienta nie usuwasz historii jego wizyt w Twojej firmie.