hamburger Drukuj Ulubione

Etykiety i zarządzanie etykietami

      Brak komentarzy do Etykiety i zarządzanie etykietami

Etykieta jest oznaczeniem klienta które możesz wykorzystać aby ułatwić sobie pracę z bazą klientów. Wykorzystując etykiety możesz przykładowo:

                               – wyróżnić preferencję klienta mówiące np. o tym jaką kawę zaproponować                                                  
                               –  opisać szczególne cechy klienta np. to że lubi się spóźniać albo zawsze przychodzi 15 minut przed czasem

                              – zaznaczyć czy w trakcie wizyty można spodziewać się jakichś utrudnień bo. Np. klient jest uczulony na składniki preparatów które są wykorzystywane w twojej firmie,
                              – opisać każdą cechę klienta która przyjdzie Ci do głowy.

Informacje które zapiszesz dzięki wykorzystaniu etykiety nie są widoczne dla klienta – nawet na jego profilu internetowym –  widoczne są tylko w systemie na liście klientów,

karcie klienta

oraz na oknie rezerwacji dodanej dla klienta który ma przypisane etykiety.

Aby dodać etykietę dla klienta na Twojej wystarczy że wyświetlisz podgląd karty klienta wybierając go z listy.

Następnie kliknij przycisk zmień który przeniesie cię do edycji karty klienta.

Pod polem imię i nazwisko znajduje się pole dodaj etykiety klienta. Kliknij i otwórz okno dodawania etykiet.

Możesz tutaj przypisać  klientowi już istniejące etykiety wystarczy wybrać etykietę i nacisnąć ok, a następnie zapisać zmiany. Jak widzisz etykiety które są zdefiniowane w reservis wyświetlane są na szaro – po ich włączeniu zmienią kolor na taki jaki został do nich przypisany. 

Jeżeli chcesz dodać nową etykietę kliknij na dodaj nową etykietę.

Otworzy się okno z polem do wpisania nazwy oraz wyborem koloru. Po wprowadzeniu nazwy i wyborze zatwierdź zmiany.

Dodana przez ciebie etykieta jest automatycznie aktywna wystarczy nacisnąć ok i zatwierdzić zmiany na karcie klienta.

Korzystając z etykiet, nie tylko łatwiej sprawdzisz szczególne preferencje klienta ale także posortujesz bazę, i wyszukasz w niej potrzebne informacje np. to którym klientom należy przypomnieć o konieczności zapisania się na coroczną wizytę. 

Otwórz okno podglądu etykiet 

A następnie zaznacz etykiety po których chcesz posortować listę

Każda etykieta którą zaznaczysz zmieni listę wyświetlanych klientów, dostosowując ją do Twojego wyboru.

Zwróć uwagę że oznaczenie klientów jako ulubionych oraz klientów którzy znajdują się na  czarnej liście są szczególnego rodzaju etykietami – są one zdefiniowane systemowo.