hamburger Drukuj Ulubione

Potwierdzenie rezerwacji wysyłane klientom

 w którym zdecydujesz czy powiadomienia mają być wysyłane mailem czy sms. Treść wiadomości dostosujesz tylko wtedy gdy dany kanał wysyłki jest włączony.  Kliknij dostosuj treść i już możesz modyfikować powiadomienie

W treść powiadomienia mailowego wstaw elementy które automatycznie zawsze zapewnią poprawność wiadomości np. jeżeli wstawisz pole początek rezerwacji w treści wiadomości zawsze będzie informacja dotycząca godziny rozpoczęcia rezerwacji z którą dana wysyłka jest związana.

Ważne – jeżeli w treści wiadomości nie wstawisz żadnych automatycznych elementów np. dane rezerwacji wiadomości które będzie wysyłał system będą nieprawidłowe lub niepełne. Zadbaj szczególnie o te elementy.

Zawsze możesz sprawdzić jak powiadomienie będzie wyglądać

W ten sam sposób dostosujesz ustawienia powiadomień które mają być wysyłane sms.  

W tej samej sekcji i w identyczny sposób ustawisz powiadomienie wysyłane w przypadku dodania rezerwacji zgłoszonej oczekującej na akceptację – a więc takiej którą dodaje klienta ale firma musi potwierdzić możliwość jej wykonania.