- reservis centrum pomocy - https://wiki.reservis.pl -

Ustawienia

Niezależnie do tego w jakiej branży działasz warto ustawiać podstawowe informacje o firmie, dostosować podstawowe ustawienia czy zdecydować jakie powiadomienia chcesz wysyłać do pracowników i Klientów.
Pamiętaj, że wszystkie ustawienia które wprowadzisz w tej sekcji dotyczą całej Twojej firmy i wszystkich pracowników oraz klientów.

Dział ustawienia składa się z dwóch części: status oraz lista ustawień.  

W części statusy znajdują się informacje dotyczące liczby rezerwacji w firmie, ilości klientów, usług czy pracowników. Widzisz też status najczęściej wykorzystywanych ustawień – np. to czy masz włączone powiadomienia dla klientów, czy pozwalasz na rezerwację online. 

W tej sekcji łatwo też pobierzesz linki do rezerwacji online dla Twoich klientów – zarówno do Twojej wizytówki jak i od razu do kalendarza rezerwacji. 

Sprawdzisz też swój abonament i przejdziesz do jego zmiany lub do innych potrzebnych ustawień.  

Lista ustawień

Lista ustawień to jest właściwe miejsce do skonfigurowania firmy. Składa się na nią kilka sekcji w których: